Merida Big Nine 400
4 699,00 zł
Ścieżkowy hardtail z prawdziwego zdarzenia! To właśnie nowy Big.Nine TR. Lekka i sztywna aluminiowa rama z progresywną geometrią, 120-mm amortyzator Manitou, regulowana sztyca, koła 29″ Merida i opony Maxxis Rekon 2,4″ pozwolą Ci rządzić w terenie. Big.Nine TR to rower MTB dla tych, którzy chcą szybko pokonywać podjazdy, ale poczuć również frajdę na zjazdach. Jest również dla tych, którzy chcą mieć na rowerze trochę więcej luzu niż na wyścigowej maszynie. Kąt główki ramy jest w ścieżkowym Big.Ninie o jeden stopień bardziej płaski niż w klasycznej wersji roweru, co daje większą stabilność przy wysokich prędkościach, idealnie jak na rower bardziej zorientowany na ścieżki. zukasz szybkości roweru cross country i prowadzenia roweru ścieżkowego? Big.Nine TR Limited to rower dla Ciebie!
RAMA | BIG.NINE TFS IV |
ROZMIAR RAMY | S, M, L, XL, XXL |
KOLOR | SILK FALL GREEN (BLACK) |
WIDELEC | Manitou Markhor Comp |
HAMULEC PRZÓD | Shimano M4100 |
HAMULEC TYŁ | Shimano M4100 |
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD | Shimano RT10 |
TARCZA HAMULCOWA TYŁ | Shimano RT10 |
STERY | MERIDA M4455 |
KIEROWNICA | MERIDA EXPERT CC |
MOSTEK | MERIDA COMP CC |
ROZMIAR MOSTKA | S: 70 mm, M: 80 mm, L: 90 mm, XL: 100 mm, XXL: 110 mm |
CHWYTY KIEROWNICY | MERIDA COMP EC |
PRZERZUTKA TYŁ | Shimano CUES U6000 |
MANETKA TYŁ | Shimano CUES U6000 |
SZTYCA | MERIDA COMP CC |
OBEJMA PODSIODŁOWA | MERIDA COMP QR |
SIODŁO | MERIDA COMP SL |
PEDAŁY | VP VPE-891 |
ŁAŃCUCH | Shimano LG500 |
KASETA/WOLNOBIEG | Shimano LG400 |
KORBA |
Shimano CUES U6000
|
PIASTA PRZÓD | Shimano QC300 |
PIASTA TYŁ | Shimano QC300 |
OBRĘCZ | MERIDA COMP CC |
SZPRYCHY | Black stainless |
OPONA PRZÓD | Maxxis Ikon |
OPONA TYŁ | Maxxis Ikon |
DĘTKI | CST Ultralite-29 |
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów przedstawionych na tej stronie internetowej w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień zaleca się sprawdzenie specyfikacji produktu u sprzedawcy.
ROZMIAR RAMY | S | M | L | XL | XXL |
ROZMIAR OPON | 29″ | 29″ | 29″ | 29″ | 29″ |
ST – RURA PODSIODŁOWA [MM] | 370 | 430 | 470 | 510 | 560 |
TT – DŁUGOŚĆ RAMY [MM] | 570 | 590 | 610 | 630 | 650 |
CS – DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] | 440 | 440 | 440 | 440 | 440 |
HTA – KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
STA – KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] | 73 | 73 | 73 | 73 | 73 |
BD – POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
HT – WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] | 100 | 115 | 130 | 145 | 160 |
FL – DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] | 506 | 506 | 506 | 506 | 506 |
R – REACH – ZASIĘG [MM] | 382 | 398 | 414 | 429 | 445 |
S – STACK – WYSOKOŚĆ RAMY [MM] | 614 | 628 | 642 | 656 | 670 |
WB – BAZA KÓŁ [MM] | 1069 | 1090 | 1110 | 1131 | 1152 |
SH – WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA – PRZEKROK [MM] | 679 | 727 | 763 | 800 | 843 |