Merida Big.Trail 200

Pierwotna cena wynosiła: 3 899,00 zł.Aktualna cena wynosi: 3 500,00 zł.

Poprzednia najniższa cena: 3 500,00 .

Merida

 

  • Opis
  • Specyfikacja
  • Geometria
     
    MERIDA BIG.TRAIL 200 to przede wszystkim mocna, podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o skoku 120 mm i koła 29” z masywnymi oponami.
    Hardtail jest tańszy od roweru z pełnym zawieszeniem, łatwiej go ustawić i serwisować, ścieżkowa geometria Big.Traila.
    długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. plecy.
    napęd 1x z przerzutką Shimano CUES U4000, korbą Shimano CUES U4000 32 i 9-rzędową kasetą Shimano LG300 11-46.
    bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.

RAMA BIG.NINE TR LITE III
ROZMIAR RAMY S, M, L, XL, XXL
KOLOR METALLIC BLACK (TEAL)
WIDELEC
SR Suntour XCM32 DS
HAMULEC PRZÓD Shimano MT200
HAMULEC TYŁ Shimano MT200
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD Shimano RT10
TARCZA HAMULCOWA TYŁ Shimano RT10
STERY MERIDA M4455
KIEROWNICA
MERIDA EXPERT CC
MOSTEK
Mostek MERIDA COMP CC
ROZMIAR MOSTKA 50 mm
CHWYTY KIEROWNICY MERIDA COMP EC
PRZERZUTKA TYŁ Shimano CUES U4000
MANETKA TYŁ Shimano CUES U4000
MANETKA PRZÓD
SZTYCA
MERIDA COMP CC
OBEJMA PODSIODŁOWA MERIDA COMP QR
SIODŁO MERIDA COMP SL
ŁAŃCUCH Shimano LG500
KASETA/WOLNOBIEG
Shimano LG300
KORBA
Shimano CUES U4000
PIASTA PRZÓD
Shimano TC500-B
PIASTA TYŁ
Shimano TC500-HM-B
OBRĘCZ
MERIDA COMP TR
SZPRYCHY Black stainless
OŚ TYŁ MERIDA COMP TR
OPONA PRZÓD
Kenda Regolith

 

OPONA TYŁ
 Kenda Regolith
DĘTKI CST Ultralite-29

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów przedstawionych na tej stronie internetowej w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień zaleca się sprawdzenie specyfikacji produktu u sprzedawcy.

ROZMIAR RAMY S M L XL XXL
ROZMIAR OPON 29″ 29″ 29″ 29″ 29″
ST – RURA PODSIODŁOWA [MM] 380 410 430 450 470
TT – DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 579 600 622 645 670
CS – DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 435 435 435 435 435
HTA – KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 65,5 65,5 65,5 65,5 65,5
STA – KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 66,5 66,5 66,5 66,5 66,5
BD – POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 66,5 66,5 66,5 66,5 66,5
HT – WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 95 100 110 120 120
FL – DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 550 550 550 550 550
R – REACH – ZASIĘG [MM] 415 435 455 475 500
S – STACK – WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 636 641 650 659 659
WB – BAZA KÓŁ [MM] 1150 1172 1196 1220 1245
SH – WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA – PRZEKROK [MM] 716 723 725 728
730