Kilka lat temu swoją premierę w naszym sklepie miał pierwszy gravel. Zastanawialiśmy się jak to będzie ze sprzedażą tego modelu, jak klienci zareagują na całkiem nowy rodzaj roweru. Zareagowali fantastycznie !!!
W każdym sezonie na gravele jest mnóstwo chętnych, a zainteresowanie nie maleje, zatem z przyjemnością donosimy, że idzie nowe gravelowe wow!
NOWY SILEX !
Merida wsłuchując się w potrzeby klienta zaszalała dla Państwa- wypuściła na rynek fantastycznie zmodernizowanego SILEXA.
Nowy SILEX jest jeszcze bardziej przystosowany do jazdy w terenie i ma nowy design, śmiało można powiedzieć, że jest bardziej elegancki!
Zmiany wizualne na tak !
Nowy Silex po metamorfozie jest jeszcze bardziej komfortowy. Przyczyniło się do tego wiele czynników:
Dłuższy widelec wpłynął na możliwość zwiększenia prześwitu na oponę, śmiało zmieści się grubsza opona o objętości nawet do 45 mm zarówno na tył jak i przód
Obniżenie mocowania dolnych rur tylnego trójkąta dało nie tylko możliwość zwiększenia prześwitu, ale też pozwoliło zachować napęd 1x i 2x wg wybranego modelu
Kąt główki ramy jest bardziej płaski niż poprzednio i wynosi 69,5°. Różnica 1,5° ma znaczny wpływ nie tylko na wygląd, ale też na stabilność przy wysokich prędkościach a także przy obciążeniu
Dłuższy widelec, niższa główka pozwala klientom na wymianę sztywnego amortyzatora
System prowadzenia przewodów WIRE PORT daje nie tylko subtelniejszy wygląd, ale również ułatwia montaż toreb na kierownicy
Zacisk sztycy został zintegrowany z górną rurą spowodował nowocześniejszy wygląd
Widelec ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla dynama w piaście światła lub jak pozostałych elektronicznych urządzeń na długie trasy
W najnowszych gravelach jest jeszcze więcej punktów mocowań w ramie i widelcu, rower został przygotowany nie tylko na dalekie podróże, ale również na typowy dojazd do pracy.
Warto wspomnieć o najnowszych możliwościach hamowania. Obecnie wszystkie modele wyposażone są w tarcze 180 mm zarówno przód i tył, daje to jeszcze większy komfort podczas