gravel Merida Silex 400

Kilka lat temu swoją premierę w naszym sklepie miał pierwszy gravel. Zastanawialiśmy się jak to będzie ze sprzedażą tego modelu, jak klienci zareagują na całkiem nowy rodzaj roweru. Zareagowali fantastycznie !!!

W każdym sezonie na gravele jest mnóstwo chętnych, a zainteresowanie nie maleje, zatem z  przyjemnością donosimy, że idzie nowe gravelowe wow!

NOWY SILEX !

Merida wsłuchując się w potrzeby klienta zaszalała  dla Państwa- wypuściła  na rynek fantastycznie zmodernizowanego SILEXA.

Nowy SILEX jest jeszcze bardziej przystosowany do jazdy w terenie i ma nowy design, śmiało można powiedzieć, że jest bardziej elegancki!

Zmiany wizualne na tak !

Nowy Silex po metamorfozie jest jeszcze bardziej komfortowy. Przyczyniło się do tego wiele czynników:

  • Dłuższy widelec wpłynął na możliwość zwiększenia prześwitu na oponę, śmiało zmieści się grubsza opona o objętości nawet do 45 mm zarówno na tył jak i przód
  • Obniżenie mocowania dolnych rur tylnego trójkąta dało nie tylko możliwość zwiększenia prześwitu, ale  też pozwoliło zachować napęd 1x i 2x wg wybranego modelu
  • Kąt główki ramy jest bardziej płaski niż poprzednio i wynosi 69,5°. Różnica 1,5° ma znaczny wpływ nie tylko na wygląd, ale też na stabilność  przy wysokich prędkościach a także przy obciążeniu
  • Dłuższy widelec, niższa główka pozwala klientom na wymianę sztywnego amortyzatora
  • System prowadzenia przewodów WIRE PORT daje nie tylko subtelniejszy wygląd, ale również ułatwia montaż toreb na kierownicy
  • Zacisk sztycy został zintegrowany z górną rurą  spowodował nowocześniejszy wygląd
  • Widelec ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla dynama w piaście światła lub jak pozostałych elektronicznych urządzeń na długie trasy
  • W najnowszych gravelach jest jeszcze więcej punktów mocowań w ramie i widelcu, rower  został przygotowany nie tylko na dalekie podróże, ale również na typowy dojazd do pracy.
  • Warto wspomnieć o najnowszych możliwościach hamowania. Obecnie wszystkie modele wyposażone są w tarcze 180 mm zarówno przód i tył, daje to jeszcze większy komfort podczas